Re: Klawiatura - ważna rzecz

Autor: tg <tomekgr_at_go2.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 02:03:52 MET DST

klawiatura bliska idealnej, a w kazdym razie najlepsza jakiej zdarzylo mi
sie uzywac to http://benq.pl/products/preview.cfm?id=66110

jedna istotna i absolutnie wykluczajaca ja niedogodnosc to
kompletnie zrypane rozmieszczenie klawiszy funkcyjnych

nie wiem dlaczego komus sie zamarzyla rewolucja i 'efy' sa
w 4 blokach po 3...

pozatym klik odpowiedni, miekki ale nie za miekki, dzwiek
slyszalny ale nie przeszkadzajacy, wykonanie solidne
a nie byle tracerowo/m4/nonamowa wydmuszka ktora trzeba
dociazyc bo ja kabel z biurka sciaga...
profil super wygodny, 4 mozliwosci ustawienia stopek
pod spodem...
gdyby nie te efy to uzywalbym dalej, sprezentowalem kuzynowi,
drugi rok chodzi bez problemow