Re: karta zintegrowana a głośniki komputerowe

Autor: KaMiL <kamil.ciesla_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 00:37:30 MET DST

Też mam płytę na chipsecie VIA i również mam zintegrowaną k. dźwiękową,
(na pewno wysokich lotów nie jest:P), a do tego bez kompleksów
podpięty zestawik 2.1 Creative I-Trigue 3300. Audiofilem jakimś nie
jestem, aczkolwiek jak coś źle brzmi to mniej więcej słyszę (może to
rzecz względna, o gustach się nie dyskutuje:P). Dźwięk mnie aktualnie
zadowala i nie myślę żeby cokolwiek w tej kwestii zmieniać.

Pozdrawiam

ps. prawdą jest, że nie słyszałem moich głośników w akcji z jakąś
wypasioną kartą (niezintegrowaną), więc o różnicach słyszalnych się
nie wypowiem.