Re: Podlaczanie dyzku pod zewnetrzny zasilacz

Autor: Filip Drunkenstein <czarny_x_at_gazeta.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 21:26:04 MET DST

Użytkownik "wredny_menel" <wredny_menel@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:f7lfmq$t79$1@inews.gazeta.pl...
> Logika
> Logika nie-elektronika !
> Odradzam - brak synchronicznego startu dwóch zasilaczy oraz brak
> połaczenia mas zasilaczy może ci załatwić dysk - przepływy wyrównawcze
> przez kabel sygnałowy jakie wystąpią nie są w tym momencie znane.
> Sugerują postawić stara obudowę obok nowej i użyć kabla zasilania
> (gałązki) z nowej obudowy !

Podłączę się : czy w takiej sytuacji spalić można tylko dysk, czy istnieje
też niebezpieczeństwo uszkodzenia mobo.

Zabrakło mi mocy i podpiąłem tak DVD ... drugi komp uruchamiany
sporadycznie - tylko kiedy wypalarka jest potrzeba, czyli nie chodzi tak
non-stop.
Nagrywarke pal licho, bo ma już ze trzy lata przebiegu i powoli zaczyna się
chranić przy odczycie płyt z ryskami, ale mobo mam w miare nowe i co
ważniejsze nie planuję na razie zmiany.

--
Pozdrawiam, Filip Drunkenstein
Prokurator Sądu Ostatecznego