Re: Nowy Notebook

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 20:12:20 MET DST

(....)
Ostatnio chodzilem po wielu salonach i ogladalem na żywca notebooki :) ->
KOSZMAR!
Jezeli uwazacie, ze ta lustrzana matryca jest sliczna, to uwazam, ze nie
pracowaliscie nigdy na kompach! Jak mozna patrzec na ekran na ktorym albo
odbita buźka, albo lampy, albo jeszce cos? Powiedzcie mi z powagą,
dlaczego nie produkują matowej matrycy i dajcie mi wiarygodne PLUSY tej
lustrzanej, bo ja uwazam, ze producenci jajca sobie robią... Pozdrawiam