dlugosc dzialania na baterii Toshiba Sat A100

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.px>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 18:25:10 MET DST

Witam czy ktos z szanownych forumowiczów jest w posiadaniu notebooka Toshiba
Satelitte A100-599 lub któregos z serii A100?

Zwracam sie z odpowiedzia na pytanie ile u was przy normalnej pracy biurowej
(internet + WLAN) trzyma wasz notebook na baterii??

Ja jestem w szoku. na trybie oszczednosci baterii trzymal dzis ledwo godzine
:(

Notek ma 4 mies, na baterii moze dzialal z 10 razy.

Czy to normalne?

Specka podaje ze na Mobile Mark mial 2h.

Ciekawe

Prosze o opinie wlascicieli takich notków jesli sa

Pozdro