Re: Klawiatura - ważna rzecz

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 18:08:59 MET DST

be_er pisze:
> Witam
>
> Nie tak dawno wydałem niemałe pieniądze na klawiaturę i już niestety czas ją
> wymienić.

Podpinam sie pod wątek
Dotychczas używam
Trust Slimline Keyboard KB-1400S (laptopowa, PS/2, szaro-czarny)

Wszystko pięknie gdyby nie to że hałasuje jak 150, i czasami już
klawisze sie zacinają a jej czyszczenie (niestety klawiatura lubi sie
przejadać), to totalna mordęga.

Szukam podobnej klawiatury która nie bedzie hałasowała, a że
przyzwyczajony jestem do niskich klawiszy.. druga ważna sprawa to jej
szerokość, im mniejsza (laptopowa) tym lepiej, ponieważ mam biurko z
komputerem po prawej stronie a chcąc siedzieć na wprost monitora muszę
50cm dzielić na mysz i klawiaturę.

Szukam trwałego podobnego zastępstwa.