Re: Klawiatura - ważna rzecz

Autor: Brodi <madmax81_at_ilikespamersinteria.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 16:20:32 MET DST

> Klawiatura z którą się żegnam to Tracer Maybach SL i jakiś numerek...
tracer to badziew :]
myszki robią jeszcze gorsze

Mogę polecić Chicony 9810 bo jestem do niej przyzwyczajony :] , jest
głośna i kosztuje niecałe 20 zł,
polecam też sprzęt firmy a4tech, jest tani, używasz rok góra dwa i
wyrzucasz, kupujesz nową bez bólu za około 20 zł. Jeśli chcesz coś
bardziej ekskluzywnego to zostaje logitech i microsoft.

Rozejrzyj się na

http://allegro.pl/4574_przewodowe.html?order=pd&view=gtext

http://a4tech.pl/Item.aspx?ITEMNMBR=A4TKLA08074&GroupID=33&SubGroupID=58

http://a4tech.pl/Products.aspx?GroupID=33&SubGroupID=57