Re: krótkie pytanie - reinstalcja xp i dysk 160 gb

Autor: MiRuS <mirus69_at_USUN-TO.interia.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 16:02:44 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" napisał:
> Nie, nie po problemie. Ja podejrzewam, że jego kłopot bierze
> się z praw dostępu, a tu żadne odłączenie dysku nie pomoże.

A ja podejrzewam, ze skoro robil to ponad dwa lata temu, to owczesna wersja
Windows XP miala jeszcze problemy z duzymi (>120GB) dyskami. Obecna wersja
SP2 juz tych problemow nie ma, wiec wszystko powinno byc OK.

> Niezależnie od przyczyny, to nie jest temat na tę grupę.
> Znów ustawiam FUT.

A to jest prawda :-) Ale skad mozna wiedziec, ze to nie jest problem z
dyskiem (i to jak najbardziej ta grupa) tylko z systemem?