Re: Problem z matrycą w Dell Latitude C640

Autor: Wacław Koba <koba_waclaw_at_czi.com.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 13:44:02 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Może zatem coś trafiło obwód wybierający tryb zwykły/negaty-
> wowy? Biorąc pod uwagę niedziałanie przycisku i stochastyczne
> zmiany trybu, raczej nie byłoby to coś prostego w stylu uszko-
> dzonego styku w klawiaturze (to łatwo sprawdzić -- jeżeli samo
> F5 działa, to nie to), lecz bardziej jakaś wada zintegrowanego
> kontrolera systemu na płycie głównej.

w tym modelu laptopa podczas bootowania systemu opcja Fn+F5 działa i
włącza informacje na temat obsługiwanych kombinacji klawisza Fn+...
Wynika z tego, że w systemie funkcja Fn+F5 powinna "odwracać" kolory ale
tylko dla matryc STN, dla TFT nie działa. Teraz nie wiem która jest
zamontowana w tym laptopie.

Odpis ze strony Dell po tagu serwisowym:

Znacznik usługi: BVTXN0J
Typ systemu: Latitude C640
Data wysyłki: 2003-03-13
Niezależna jednostka biznesowa firmy Dell: Europe
Ilość Nr części Opis części
4 Komputer Latitude C640
4 Latitude C640 P4 2.0 GhÜ XGA
4 Latitude C640 14.1" XGA LLCD 32MB Video

reszta nieważna.

pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.