Re: Pamięci RAM tanieją

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 13:33:09 MET DST

Dnia Wed, 18 Jul 2007 12:14:55 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Pytanie czy ta jedna gra (poza nielicznym odsetkiem fanatyków,
> większość graczy chyba przeboleje brak jednej, nawet jakiejś
> wyjątkowo dobrej gry), czy jakaś cała kategoria.

W zasadzie cała kategoria "cRPG" odpada, z małymi wyjątkami typu
Oblivion. Za to jest na konsolach kategoria "jRPG", która mi osobiście
także odpowiada, a na PC praktycznie nie istnieje.
O braku strategii czy gier typu FPS na konsolach chyba nie muszę
wspominać - w to bez myszki i klawiatury się nie pogra. Przygodówek też
jak na lekarstwo, ale to i na PC, poza tym tak jak wspomniałeś -
wymagania tego typu gry mają umiarkowane (z wyjątkami typu Dreamfall).

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com