Re: firewire do polaczenia pc i laptopa

Autor: vrinx <a_at_w.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 09:30:02 MET DST

> Jaki system? Jeżeli XP to traktujesz kontroler FW jak normalną "sieciówkę".
> Jeżeli masz inny, starszy system potrzebne są specjalne sterowniki. Nie są
> darmowe.
>
> Agaton

Oba kompy na XP. Nie znam sie na normalnych sieciówkach, wiec nic mi to nie
mówi. Łącze kompy kablem 6 na 4 (rozumiem że standardowy kabel do zrzutu z
kamery cyfrowej), pojawia się dzwięk że "coś" się połaczyło i w sieci widze
połaczenie "1394" które mówi że "połączono" ale co dalej... jak zobaczyć pliki
z jednego kompa na drugim??

vrinx