firewire do polaczenia pc i laptopa

Autor: vrinx <a_at_w.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 09:03:49 MET DST

Mam problem z połaczeniem PCta z Laptopem przez Fire Wire. Pcet w domu ze
złączem 6 pin, Laptop (bez dostępu z poziomu administratora) ze złączem 4 pin.
Wszystko łączę kablem i co dalej? Potzreba mi poradnika krok po kroku bo na
siaciach itp wogóle sie nie znam... A może uzyc jakiegoś programu typu
LapLink? Ale tu znowu pojawia się problem z instalacją na Laptopie bo dostęp
ograniczony. Połaczenie ma być wykorzystane do kopiowania zdjęć itp. Porady na
różnych forum mi nie pomagają bo nr IP itp to dla mnie czarna magia...

dzieki

--
vrinx