Re: najmniejsza obudowa

Autor: emil <emil.prochnicki_at_gmail.com>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 00:42:04 MET DST

Użytkownik qweer napisał:
> Poszukuje, jakies bardzo malej obudowy (ogolem, jaka jest najmniejsza na
> rynku) do dosc specjalistycznego kompa (i dosc okrojonego sprzetowo, bo bez
> dysku i napedow, tylko z czytnikiem kart sd i dokaldne przeze mnie okreslone
> parametry). Zalozenie jest takie, ze musi byc to najmniejsze i byc, np.
> wielkosci tunera telewizji satelitarnej (czyli pewnie, jakies slim micro atx
> lub mniejsze, jezeli sa takie).
> Jakie plyty do czegos takiego sa potrzebne?

W każdym sklepie elektronicznym dostaniesz obudowy uniwersalne, dla mATX
będzie potrzebna 25x20x10 (cm) i do takiej spokojnie wejdzie jakaś płyta
  mATX(245x194) z integrą (np. gf6100 są nawet z HDmi) spłaszczona
zasiłka (w sumie to od zasiłki zależy grubość obudowy, z jakimś micro da
się zejść do 5 cm) procek z radiatorem (athlon 35W) kość ramu i miejsca
jeszcze zostanie że ho-ho.
A sprzęt będzie na tyle szybki że nawet w hl2 będzie można pograć.