Re: najmniejsza obudowa

Autor: qweer <qweer_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 19:16:04 MET DST

> jak chcesz robic komputery przemyslowe to najlepiej sam zrob obudowe. i
> tak wg mnie wiekszosc zajmie zasilac. ewentualnie rzuc okiem na produkty
> compaq
Zeby mogl robic swoja obudowe, to bym musial miec zapotrzebowanie na bardzo
duza ilosc sprzetu. Komputery sa te dedykowane do konkretnego zastosowania
(akurat nie fabrycznego, bo tam juz wchodza w rachube inne rozwiazania,
odporne na warunki, co ciagnie ogromne koszty) i ich ilosc bedzie ok. 5
sztuk.