Re: Nowy Notebook

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 18:40:23 MET DST

TOSHIBA L100-113
- SYSTEM OPERACYJNY WINDOWS XP HOME EDITION
- PROCESOR CELERON M 1,6 GHz
- DYSK 40 GIGA
- PAMIEC RAM 512
- NAPED COMBO DVD-CDRW
- GRAFIKA ATI 128 mb
- MATRYCA 15"
- BATERIA OK 1,40h
- WEJSCIA NA RZUTNIK, 4xUSB, PCIMCA

Mam no oku taki sprzet półroczny! Chcę do tekstu (word, excle) i prezentacji
(PowerPoint, avi, divix...). Zalezy mi zeby nie byl panoramiczny, bo jednak
sprawdzilem i z tekstem lepiej jest na standardzie. Poza tym chyba (?)
rozdzielczosc 1024x768 lepiej wspolpracuje z rzutnikami. Matryca tylko rowne
15" -moze bedzie lepszy w podrozy i lzejszy. Skomentujcie prosze ten
sprzecik, dziekuje