karta zintegrowana a głośniki komputerowe

Autor: Dominik <dominikz1983_at_interia.pl>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 18:16:30 MET DST

Witajcie
Zastawiam się nad kupnem głósników do komputeroa 2+subwoofer lub 5+sub.
Niestety posiadam kartę dźwiękową zintegrowaną a płyta zwie się: VIA
Technologies P4x266 (niestety ma już swoje lata)

Mam pytanie. Czy odczuje różnice podłączając 2+subwoofer a 2 same. czy po
prostu nie ma sensu bawić się w to mając zintegrowaną karte dźwiękowową.

Jeśli to że mam zintegrowaną nie przeszkdza czy lepiej wówczas kupić 2+sub
czy 5+sub (tylko ze mam dosyć mały pokój w którym stoi komputer) i jakiej
firmy byście polecili (model) głosniki

Z góry dziękuje za informacje