Re: Laptop Acer nie dziala - naprawilem :p

Autor: uszY <uszY_at_wicked.com>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 17:52:18 MET DST

MadMan wrote:

> A może przypadkowo nacisnąłeś przycisk od otwierania przy wkładaniu
> kabla? Jak dla mnie to nie byłoby nic niezwykłego... Co nie zmienia
> faktu że moja opinia o Acerach też dobra nie jest.

Nie byl to przypadek, nie jest to nic odkrywczego ale to cos mowi, laptok
byl nowy, inne ciekawostki to np. warczacy jak pies bury naped CD,
przycinajacy sie dzwiek w losowych momentach niezalezny od zainstalowanych
sterow. Ogolnie nie polecam nikomu. Mialem tez jatke z proba skasowania
hasla z BIOSU Acera ale to dluzsza historyja.. pzdR! peace!