Re: Samoczynny restart komputera - co jest winne?

Autor: Jurek W <jurwaw_at_klub.chip.pl>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 14:57:16 MET DST

Madian pisze:
> Dnia Tue, 17 Jul 2007 14:32:03 +0200, Jurek W napisał(a):

> Nie, bynajmniej. Cały czas piszę o mierniku który ja posiadam, i taką
> dokładność jaką opisuję ma.

Masz miernik prawdopodobnie uniwersalny, dobry do wielkości stałych i
przebiegów sinusoidalnych, a nie impulsowych.

> Ja będę musiał - w którymś semestrze mam taki przedmiot, ale chyba
> dopiero w przyszłym zimowym.

To dzisiejsze luki w tej dziedzinie Ci skutecznie ktoś uzupełni. Ja w
kilku zdaniach nie mam na to szans.

> Nie jestem raczej w żadnej dziedzinie *dobrym* fachowcem. Dopiero się na
> takowego kształcę :) Ale z elektryką/elektroniką dobrych układów nie
> miałem nigdy.

Od razu odniosłem wrażenie, że te układy nie są z tych najlepszych. Nie
wszyscy mogą być elektrykami.

Jurek W