Re: jaka plyta pod AM2

Autor: Filon by A-men <filon_at_poczta.fm>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 10:57:33 MET DST

Gigabyte ma badziewny (czytaj wcale nie ma) serwis w kraju i z każdym
pierdem pozbawiają Cię sprzętu na długo.
Nie wiem na jaką konfigurację się zdecydowałeś, ja postawiłem na Ati i tryb
CrossFire więc kupiłem ECS KA3 MVP (ECS jest własnością Abita -
stwierdzenie, że ECS to górna półka wcale nie jest eufemizmem), poprzednio
miałem MSI K9A Platinum - niestety jej wydajność w trybie CrossFire ( 2 x
X1950XTX) była mierna. Testowałem też Asusa M2R32-MVP ATI XPRESS 3200
CrossFire, ta też okazała się być cienka jak sik pająka. Dopiero przesuiadka
na ECS pokazała co potrafi CrossFire :)
Natomiast jeśli zdecydujesz się na config oparty o grafikę nVidii to
zdecydowanie Abit, o Asusach możesz zapomnieć - aktualnie to nie jest ten
sam Asus (a co za tym idzie jakość) jak jeszcze kilka lat temu (niestety).

--
Pozdrawiam
Filon by A-men