Re: Stary komp C333

Autor: Piotr Narel <piotrekn_at_piasta.pl>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 23:07:37 MET DST

Użytkownik "Adaq" <Adaq_TNIJ@op.pl> napisał w wiadomości
news:f7gm02$bon$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Piotr Narel" <piotrekn@piasta.pl> napisał w wiadomości
>
> Tak wiatraki chodzą na procku i w zasialczu.
> Odpiąłem CD-Rom i udalo sie wejsc do BIOSU...
> ale po przestawieniu na bootowanie: C-CDRom-A ciągle sie restartuje :)
> odepne inny CD-Rom i sprawdze to jutro.
>
> Zacząłem podejrzewac zasialcz i plyte tez :) Juro ją obejrze dokladnie.
> Nara Wielkie dzieki za odzew. A czy te plyty byly wredne?
> Komp jest z 08.1999 ale malo pracował.

Zdarza się. Nawet z nowy,i komputerami można mieć ogromne problemy. Możliwe
nawet ,że któryś slot pamieci jest uszkodzony. Na nowszym Abicie BX-133 RAID
miałem komedie ze slotami pamieci. Padł jeden slot. Po wlożeniu do niego
pamieci komp nie odpalal sie a wiatraki chodziły. Sprawdź jedną kością
wszystkie sloty. Kondensatory też mogą takie jajca robić, tak samo zasilacz.

Pozdrawiam