Re: Pamięci RAM tanieją

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 18:51:05 MET DST

Radosław Sokół nastukał(a):

> Komputer nie jest zabawką.
> Komputer jest narzędziem pracy.

False. Dla jednych jest zabawką, dla innych narzędziem pracy.

> Nie jest też narzędziem tanim i nie jest narzędziem, na
> którym można specjalnie oszczędzać.

Dla jednych jest drogim, dla innych tanim. To zależy od punktu widzenia.

> Należy zebrać taką
> kwotę, by wystarczyło na komputer odpowiedni do potrzeb
> i odpowiedni jakościowo. Kilkadziesiąt złotych nie może być
> żadnym argumentem za zmianą konfiguracji -- tyle ten kom-
> puter powinien zarobić na siebie w ciągu bardzo krótkiego
> czasu.

Nie każdy komputer zarabia na siebie. Jeden stoi w biurze, inny w pokoju
dziecka, a jeszcze inny przez 99.9% czasu pracy służy do uruchamiania
pasjansa.

> A jak ktoś kupuje komputer jako zabawkę, to jego własny,
> prywatny problem. Pamięci są tanie, to po prostu fakt.

Pamięci są równie tanie jak procesory, dyski, karty graficzne.

Znasz się ponadprzeciętnie na sprzęcie. Widać, że interesujesz się tym od
lat, udzielasz wiele słusznych rad, ale czasem widać, że zakładasz, że
wszyscy mają takie same potrzeby, priorytety, dochody. Krytykujesz, gdy ktoś
uważa inaczej. Skupiasz się na sprawach technicznych, a dla niektórych,
komputer powinien być też np. ...po prostu ładny itp. ;-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...