Re: Czy zintegrowana karta dzwiekowa zabiera duzo zasobow sys?

Autor: Maciek <kolul_at_o2.pl>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 15:02:22 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> A masz wyłączone wszystkie wejścia dźwięku? Szczególnie
> mikrofon i CD-Audio.

Tak, bawiłem się z tym dźwiękiem troszkę czasu i nijak nie mogę się go
pozbyć...

> Poza tym takie efekty są często spowodowane programowym
> chłodzeniem procesora -- zmienny pobór prądu powoduje

Coś takiego jest możliwe na 4-letnim Northwoodzie?

> Yamasze 724 również miałem lekkie zakłócenia w ciszy,
> jeżeli tylko procesor nie był obciążony na 100%).

No to u mnie jest odwrotnie, właśnie dźwięku nie ma przy zerowym
obciążeniu, a im wyższe obciążenie, tym głośniejszy i wyższy dźwięk :/
Ale - w sumie się już przyzwyczaiłem ;)

--
Pozdrawiam
Maciek