JV16Powertools i ... utrata pliku - jak przywrocic?

Autor: KK <jda_at_op.pl>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 14:46:16 MET DST

Witam. Po czyszczeniu rejestrów w/w programem Windows padł, nie moge
nawet uruchomić w trybie awaryjnym. Mam napis, że plik windows/system/
system32/config/system został usuniety lub jest uszkodzony. Mam do was
pytanie : - ponieważ program jv 16 powertools robi backup usuwanych
wpisów wobec tego mam pytanie jak dostać sie do tego programu i
przywrocic backup? Pomocy!!!