Re: Pamięci RAM tanieją

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 21:16:48 MET DST

Radosław Sokół nastukał(a):

> Ja mam takie wrażenie, że Ty piszesz tylko po to, by się mnie
> czepiać.

To jest grupa dyskusyjna :-)

> Nic nie pisałem o zasilaczach, fotelach i innych przedmiotach.
> Napisałem o pamięci, procesorze, dysku i karcie graficznej.
> Do tego się ewentualnie odnoś.

Wskazałem Ci więcej możliwości wydania ciężko (albo i nie) zarobionych
pieniążków, niż tylko na dodatkowe pamięci. Pokazując, że te kilkadziesiąt
plnów (zaoszczędzonych na mniejszej ilości pamięci, albo niższe cenie zakupu)
może się jeszcze na coś przydać.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...