Re: jaki procesor wybrac?

Autor: Jestem goły moja mała, mama forsy mi nie dała <zzbez_at_adre.su>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 21:03:20 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości
news:f7dmcs$h2k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> mam możliwośc wymiany mojego Semprona 2500MHz (Socket A) na coś lepszego.
> Te procesory już troszke stare ale ... nie pamiętam już co najlepsze a w
> specyfikacji płyty mam sporo do wyboru: Athlon Thoroughbred,.13u, Barton,
> Sempron.
> Które z nich najlepsze? czy w takiej kolejności jak wymieniłem?

Athlon XP 3200 tyle że ten model jest drogi, niewspółmiernie drogi
Ale zawsze może spróbować odpalić tego Semprona 2500 jak Athlona XP 3200
za pomocą tzw drut moda.

Sama metoda zwana drut modem jest banalnie prosta, wtsrczy włożyć w
odpowiednie
dziurki w sokecie drucki wygięte w kształce literu U
Na zdjęcach wydaje się to może nie co skomplikowane ale jest banalnie proste
a przede wszytkim w miarę bezpieczne, oczywiscie dla kogoś kto choć trochę
ma pojęcie
co siedzi w srodku komputera

Jest duże prawdopodobieństwo że będzie działał stabilnie, ale wszytko zalezy
od konkretnego modelu
płyty, pmaięci zasilacza

Warto spróbować gdyż przyrost szybkości działania jest odczuwalny

Darek