Re: Czy zintegrowana karta dzwiekowa zabiera duzo zasobow sys?

Autor: Jestem goły moja mała, mama forsy mi nie dała <zzbez_at_adre.su>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 17:24:52 MET DST

> Nie wolno podłączać słuchawek. Musisz zastosować zewnętrzny
> wzmacniacz. Obecnie nie stosuje się wzmacniaczy mocy lub daje
> tylko maleństwa nieprzystosowane do wysterowania słuchawek,
> bo wzmacniacz bardzo łatwo jest zakłócić.
> W zasadzie każdy sensowny zestaw głośnikowy ma wzmacniane
> wyjście na słuchawki, więc nie widzę problemu.

Ale ja widzę problem gdyż po pierwsze tzreba zakupić dodatkowy wzmacniacz
a po drugie to co jest w zintegrowane z bzyczkami komputerowymi za 100 zł
to jest równie beznadziejne jak dzwięk z zintegrowanych kart muzycznych

Spokojnie można podłaczyć słuchawki, moc jest na tyle duża że spokojnie
zostaną wysterowane

Darek