Re: Czy zintegrowana karta dzwiekowa zabiera duzo zasobow sys?

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 15:54:44 MET DST

Radosław Sokół nastukał(a):

> Kiedyś zrobiono test: to samo nagranie przekazano testerom
> informując, że jedna kopia jest nagrana na znacznie wyższych
> parametrach niż druga. Wskazano która. Olbrzymia większość
> badanych stwierdziła, że słyszą wyraźną różnicę na jej
> korzyść mimo, że nie mogło być o żadnej różnicy mowy.

No i? Zrozum, to że nie słyszysz różnicy, nie oznacza, że inni nie słyszą tej
różnicy. Gdyby to była dyskusja na temat różnic pomiędzy różnej jakości
kabelkami głośnikowymi, to rozumiałbym zdziwienie. Ale bronienie jakości
karty dźwiękowej projektowanej z myślą, by jej koszt produkcji nie
przekraczał 10 centów jest bez szans. No chyba, że ktoś ma głośniki 0.25W
wbudowane w monitor, to rozumiem. Za 50pln jednak możesz kupić małe
głośniczki, na których będzie słychać różnicę.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...