Re: Jaki monitor do pracy z AutoCAD?

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 15:32:04 MET DST

Użytkownik Sanctum Officium napisał:
> "Wojtek Malina" <wojtek_malina@gazeta.pl> wrote in message
> news:f7d60d$bn7$3@inews.gazeta.pl...
>> Użytkownik Sanctum Officium napisał:
>>
>> > Który lepszy: PVA czy IPS?
>>
>> Eizo =)
>
> Dlaczego?

Pisalem juz - lepsze podswietlenie matrycy (jest to jedyny producent
monitorow, u ktorego nie widze krzywego, nierownomiernego podswietlenia
matrycy). Ogladalem tez kilka neców, i czarny - czarnością (S-IPS) ale
podwiewtlenie nierwonomierne, w dolnej czesci kazdego neca jakby
"wałek". Aha, no i te NECe co ogladalem, to mialy klopot z kolorem
"magenta" - siakis taki nie za bardzo...

No i 5 lat gwarancji daje Eizo.

:)

Moja rada jestt aak - ja tak zrobilem jak kupiowalem ostatnio. Znajdz
sobie sklep, gdzi emozna poogladac monitory. Musi byc tam jeden komp z
mozliwoscia podpiecia 2 monitorow rownioczesnie. Wybierz jaki ci sie
monitor podoba, podlacz, popros sprzedawce, zeby drugi ci pokazal o
klase lepszy. Podepnij. Potem ten gorszy wymien na znow o klase lepszy.
Zobacz kilka modeli. Jak przestaniesz zauwazac roznice in-plus, wiesz,z
e jestes w miejscu, gdzi enalezy kupic.

Ostrzegam, z planiowanego na wydatki 1000 moze sie zrobic 3-4 tysiace ;)

No ale jak juz pisalem, czymze jest 3-4 tysiace, gdy inwestycja jest na
dobrych pare lat (moj CRT trynitron pociagnal 6 lat, przy czym 3
ostatnie lata wlasciwie 24/24 (na stendby tylko przechodzil)