Re: Czy zintegrowana karta dzwiekowa zabiera duzo zasobow sys?

Autor: Jestem goły moja mała, mama forsy mi nie dała <zzbez_at_adre.su>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 12:07:36 MET DST

> a tylko np. Gigabyte, a te grają *bardzo* ładnie.

Brzydko grają.Mam płyte Gigabyte z zintegrowanną kartą muzyczną Realteka
To co się wydobywa z tej karty to jest poprostu zgroza
Wzmacniacz tam zastosowany woła o pomstę do nieba
Dzwięk jest płaski, wysokie i niskie tony nieistnieją
Nie da się tego słuchać, uszy więdną
Mówię o sytuacji gdy się do takiej karty podłaczy słuchawki a nie osobny
zestaw kolumn ze swoim wzmacniaczem

Przesiadka np na SB Audigy czyli kartę wiecej niż średnią to róznica
kilku klas :)

> Osobna
> karta dźwiękowa jest dobra dla muzyków-amatorów czy zapa-
> lonych graczy. I w zasadzie dla nikogo więcej obecnie.

Wystarczy raz porównac podłączając bezpośrednio słuchawki i nidgy nie bedzie
się chciało wrócić
do karty zintegrowanej, w większości przypadków

Darek