Re: Czy zintegrowana karta dzwiekowa zabiera duzo zasobow sys?

Autor: Les P <umma_at_gumma.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 11:37:19 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół"

> Skończ może z tymi porównaniami i przeczytaj jeszcze raz
> mój pierwszy post w tym wątku.

Wystarczy mi ostatni.

> Nie przesadzaj zatem, wymyślając trzaski i zgrzyty. Osobna
> karta dźwiękowa jest dobra dla muzyków-amatorów czy zapa-
> lonych graczy. I w zasadzie dla nikogo więcej obecnie.

Mam w domu SB, a w pracy X-Fi i nie wyobrażam sobie powrotu do zintegrowanej.
Zintegrowane nie trzeszczą i nie zgrzytają - one po prostu przedą cienko.
Nie wiem po co się upierasz - mówisz, jakbyś nie miał doświadczeń z "osobną"?
Żdecydowana większość ludzi, która się przesiadła, odczuwa znaczącą różnicę.

Może zresztą Potrek odzieli się z nami wrażeniami i zakończy definitywnie ten
wątek?)

--
LeP;)