Re: Jaki monitor do pracy z AutoCAD?

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 00:41:20 MET DST

Użytkownik Sanctum Officium napisał:
> "Wojtek Malina" <wojtek_malina@gazeta.pl> wrote in message

> O ile nie kradnie tego softu.

To niech ukradnie tez i monitor. Proste, nie? :>

Swoaja droga -bylem kiedys w nowopowstajacym biurze projektowym zestawic
siec. Okazalo sie, ze zestawic siec to bylo "zmontowac ploter" - ze jzu
bylem to zmontowalem (kase liczac odpowiednio x2 bo ja nie od fizycznej
roboty jestem). Ploter 15k, 3 kompy w sumie jakies 15k lekko. Wynajem
sporego biura w centrum miasta, jakies 6k lekko miesiecznie. A koles do
mnie wyjezdza, czy moge mu zalatwic AutoCada legalnego inaczej.

No to ja - moge, wystawie proforme na co tam chcecie i jak zaplacicie,
to przyniose autocada. Tylko bez sensu dla nich, bo dolicze prowizje.

;)

Nigdy sie wiecej nei odezwali.

A na pamiatke mieli najdrozszy montaz plotera - po cenach adminskich
razy dwa ;)