Re: Czy zintegrowana karta dzwiekowa zabiera duzo zasobow sys?

Autor: Jestem goły moja mała, mama forsy mi nie dała <zzbez_at_adre.su>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 00:01:59 MET DST

> Witam,
> Pytanie jak w temacie. Mam lezaca w pudeleczku karte SB Audigy i nie wiem
> czy bawic sie w jej instalacje?
> Doradzcie.

Nie podałeś jaką masz zintegrowaną kartę muzyczna ale w sumie na 90 %
możesz przyjąć że to co wydobywa sie tej karty kiepskie jest wiec jeśłi masz
możłiowśc zainstalowania SB Audigy to nie ma się nad czym zastanawiwac

SB Audigy w zasadzie nie sprawia żadnych problemów, dziłą stabilnie
Warto zainstalować

Po podąłczeniu słuchawek dzwięk bedzie nie porównywalanie lepszy niż z 99 %
zintegrowanych kart
O niebo lepszy

Cwiczyłem ostatnio ten temat, z zintegrowanej dzwięk był tak podły że
zainwestowałęm 35 zł w
SB SB Audigy,
Było warto :)

Darek