Re: Pamięci RAM tanieją

Autor: Les P <umma_at_gumma.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 22:06:18 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół"

> Bez przesady. Parę piw mniej lub dodatkowy miesiąc oszczędzania
> i gotowe. Jak już się zbiera dobrych kilka[naście/dziesiąt] setek
> złotych na komputer, to 10% trzeba mieć w rezerwie, a nie celować
> co do grosza w jakąś kwotę.

Bez przesady. jeszcze w połowie czerwca jedna 512 (400) Samsunga kosztowała sto
czterdzieści parę, a teraz 96. To jest parę złotych? To jest parę piw (zależy co
kto pije;)?
Kto miał kupić, to i tak kupił, ale mi akurat w jednym z kompów zwaliły się
dwie kości (przepraszam - moduły) i dzikim fartem zapłaciłem znacząco mniej.

LeP;)