Re: jak otworzyć laptopa acer?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 20:52:22 MET DST

Nick wrote:
> Witam,
> Chciałbym dorzucić do mojego notebooka Aspire 5101 kość ram, jednak mam
> problem ze zdjęciem płytki chroniącej podzespoły od spodu. Odkręciłem
> wszystkie śrubki i mimo to stawia opór przy próbie jej zdjęcia. Nie chcę
> ciągnąć na siłę, aby nie złamać żadnych zaczepów, ale może powinienem?
> Ktoś miał już podobny problem?

Może podeślij fotke spodu. Wszystkie acery, z którymi się spotkałem (co
oczywiście nie znaczy, że faktycznie wszystkie, spotkałem inne innych
marek - pamięci DIMM zamiast SODIMM, do tego konieczność praktycznie
rozebrania całego notebooka...) miały niezależną płytkę osłąniającą
sloty SODIMM. Dla przykładu (stare modele, z pamięci) w TM240x, TM465x
jest jedna śrubka...

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski