dostawca internetu w-wa powiśle?

Autor: Andrzej Pindor <andrzej.pindor_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 16:39:31 MET DST

Witam,
nie znalazłem grupy dotyczącej usługi świadczenia dostępu do internetu,
więc pozwoliłem sobie tutaj zadać moje pytanie (przepraszam, jeśli grupa
jednak jest nieodpowiednia).

Czy ktoś z Was zna w Warszawie firmę, która jest w stanie świadczyć
usługe *przewodowego* dostępu do internetu na ul. Topiel (
www.szort.pl/topiel )

* neostrada - czas oczekiwania na jakiekolwiek _sprawdzenie_dostepnosci_
- ponad 30 dni
* netia - dopiero z laczem tpsa a to jak wyzej
* UPC - brak
* aster - brak

nie chcę korzystać ze sferii - za wiele się nasłuchałem..
nic posiadam równiez informacji, jakoby w danej okolicy działała jakaś
"sieć sąsiedzka"...

Podłączenie firmowe, więc łącze _conajmniej_2Mb_ ... Idealnie byłoby
gdyby miesięczne obciążenie nie przekraczało 200zł brutto i firma była
sprawdzona. Czy znacie może jakieś firmy, które podłączają niezależnie
do własnego szkieletu? Jestem w stanie ponieść opłatę instalacyjną nawet
do 1kPLN jeśli firma będzie sprawdzona.

--
jedrus
spam@andrzej.net.pl