Re: dell - ram

Autor: Sarpedon <fnecrqba_at_b2.cy>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 13:32:50 MET DST

CodeBoy pisze:

> na stronie kingstona i chyba tez della jest konfigurator ramu, podajesz
> model i kingston podaje model modulu jaki musisz zakupic, tyczy sie to
> wszystkich pamieci produkowanych przez kingstona

znalazlem cos takiego:
http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator_new/modelsinfo.asp?SysID=11212&mfr=Dell&model=OptiPlex+GX240&root=&LinkBack=&Sys=11212-Dell-OptiPlex+GX240&distributor=0&submit1=Search

myslalem ze kupie sobie jeszcze 1 gb pamieci, ale skoro max to 1 gb, to
chyba wypada zakupic 512 do tych 256, ktore aktualnie posiadam. a szkoda.

co wiecej, co to jest ECC, czy mi to potrzebne (typowo domowe
zastosowanie komputera) i jak sprawdzic czy aktualnie mam pamiec z ECC?