Re: Serwis acer

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 13:15:28 MET DST

tu-i-tam wrote:
> Witam
>
> Tak sobie tylko mowie. Wszyscy narzekaja a tu : wtorek przyjezdza kurier
> po laptopa, sroda sms, ze laptop jest naprawiany, piatek kurier przywozi
> laptopa z nowym dyskiem i napedem dvd.

W tym wypadku miałeś szczęście, napędy slim + dyski 2.5" są powszechnie
dostępne, więc byłoby kuriozalne gdyby acer wykręcał się niedostępnością
sprzętu.

Ja (jak kiedyś pisałem) na ramke plastikową (matryca) + zawiasy czekałem
   nieco ponad 40 dni. Być może pomogła reklamacja z CC do Acer w Wawie
(mogę tylko zgadywać), po kilku dniach od wysłania maila przesyłka
została wysłana, może to też zbieg okoliczności.

Tyle dobrze, że cena za części została obniżona o ponad 2 razy
(pierwotnie 20 euro za część, docelowo 30 zł (<10 euro)). Można więc
przyjąć że finalnie jestem zadowolony.

SMutne jest jednak to, że logistyka i organizacja jest jednak na niskim
poziomie (choć wygląda to nieco lepiej niż w poprzednich polskich
serwisach). Nie dostałem numeru zlecenia, nie byłem w stanie sprawdzic
na jakim jest etapie, nikt z Brna nie był w stanie powiedzieć, kiedy
dostaną części itp.

Za wzorowy serwis jak dotąd uważam CSS Beskidy, który obsługuje kilka
popularnych marek (OKI, APC, NEC i pare innych). Kupując sprzęt,
praktycznie zawsze można być pewnym profesjonalnej obsługi (BTW. nie
pracuje tam, ani nie mam żadnych powiązań ;) )

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/