Problem z dodaniem pamięci DIMM

Autor: skarb <magda_wasilewska_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 12:54:38 MET DST

Witam

Kupiłem pamięć DIMM 512MB PC133 (D64L3/512) firmy GOODRAM. Komputer do
którego tę pamięć chcę zainstalować to Celeron 733Mhz. Płyta główna posiada
dwa gniazda pamięci. Dotychczas komputer pracował z koscią 128MB PC133 na
ustawieniach automatycznych (BIOS). Po dodaniu kości komputer zaczyna się
restartować w trakcie odpalania Windowsa. A z kolei gdy komputer pracuje z
samą koscią 512MB Windows się odpala z duża ilościa błędów (explorer wykonał
niedozwoloną operację). Mam zatem pytanie. Czy i co poustawiać w BIOSie?
Słyszałem coś o czasach CL-RCD-RP-RAS ale nie wiem jakie czasy ta (512MB)
kość posiada i jak je odczytać.
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi
Marcin