Re: Tuner TV - jaki ?

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.px>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 11:44:46 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:f7a08k$hed$1@atena.e-wro.net...
> Forest zapodał(-a):
> [...]
>
> Tam budzenie to najmniejszy problem, komputer sobie może działać... Chodzi
> mi
> o jakość nagrywania z TV i czy są jakieś duże problemy z konfiguracją
> kodeków,
> etc.
> Ogólnie cel jest taki, żeby czasem zrzucić na płytkę DVD...

na averze jakoś jest całkiem fajna do przechwytania obrazu. W sofcie do
avera są już kodeki. W oprogramowaniu można ustawić różnie rozmiary okienka
jak i kodeka i szczegółowe dane kompresji typu bitrate itd itp.
Ja go używałem na athlonie XP 2500@3200 i zrzucałem do mpega1 okno 325x288 i
wszystko było ok :)

Aktualnie mam lifeview na pcmcia w laptopie i zrzucam większe okno w
najlepszej jakości. Też bez strat
Procek C2D T7200\