Rozne gniazda zasilania dla plyty glownej???

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 09:39:25 MET DST

Naprawde jestem skonany po rozlozeniu kompa w celu wymiany plyty i
zlozeniu z powrotem i nie chce mi sie googlac.
Otoz moj ukochany wszystkomajacy zasilacz Cheftec 450 W ma wtyczke 20
pin (po 10 w 2 rzedach), a moja nowozakupiona plyta Abit KN9, okazalo
sie, ma gniazdo zasilania glownego 24 pin (po 12 w 2 rzedach).
Czy ktos mi to wyjasni, bo mi sie w glowie nie miesci... :-(.
Jesli musze wymienic zasilacz, to takich kosztow nie wliczalem,
cholera...
Pozdr. - J