Jaki kupic komputer? (Nie chodzi o konkretny model)

Autor: Nothingman <nothingman86_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 00:49:11 MET DST

Witam!

Bylbym wdzieczny za wszelkie porady odnosnie kupna komputera (PC)... Teraz
tego tyle, ze az glowa boli... Ale na co zwrocic glownie uwage? Wiadomo, ze
'kazdy' (takze ja) patrzy na podstawowe parametry: ile MHz procek, ile MB
ram, ile MB dysk i jaki szybki, itd. Prosze uprzejmnie poradzic mi cos, bo
wiem, ze w sklepach, to roznie z ta obsluga :/ . Wiadomo, ze kazdy
sprzedawca chce po prostu sprzedac i juz.... Chcialbym jak najlepiej wydac
pieniadze...
Komputer nie jest do jakis wielkich rzeczy: takie typowo uzytkowe:
przegladarka internetowa, program pocztowy, gg, skype, programy P2P,
microsoft office, windowsem xp, sluchanie mp3, ogladanie filmu z dvd czy
takze w formatach skompresowanych jak divX itp., przegladanie zdjec i
czasami kompresowanie jpeg'ow, zgrywanie mp3 z oryginalnych cd-audio,
nagrywanie plyt dvd i cd. itd...

Zalezy mi takze, zeby uruchamianie xp nie trwalo zbyt dlugo i zeby praca w
nim byla przyjemna bez jakis przestojow.

Nie prosze Was o podanie odpowiedniego modelu, bo to wiadomo, ze trudno....
Ale o jakies porady czym tak naprawde kierowac sie przy kupnie... Bo na
reklamach to wiadomo, ze wszystko ladnie pieknie...

Prosze o pomoc

Z gory dziekuje

Pozdrawiam
Nothingman