Re: Laptop i WiFi

Autor: Mariusz <mkNOSPAM_at_namyslow.net>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 22:52:07 MET DST

> Kup np. ThinkPada z "n" wtedy masz duży zasięg i dużą prędkość,
Pokaż mi zatwierdzoną specyfikację dla "n-ki".
Nie proponuj człowiekowi czegoś co może za niedługi czas nie działać bo
nie jest kompatybilne z niczym.

Zapraszam do mnie mam notka i ruter N co mi wicej potrzeba i co mnie
obchodzi co zatwierdzą a co nie? Mam połączenie 300 Mbit na dużą odległość,
jeszcze jakieś pytania?
BTW pewnie G zostanie w końcu to taki wypas ;-P

--
Mariusz