Re: Buczenie UPS APC 1000

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 20:37:08 MET DST

- napisał(a):
> Witam
> Niedawno kupiłem ten zasilacz z nową baterią na Allegro i jedna rzecz
> mi się nie podoba - nawet jak jest prąd to zasilacz cichutko ale
> słyszalnie buczy. Takie buczenie na dłuższą metę nie jest za zdrowe.
> Mam pytanie czy to normalne dla tego modelu i czy są jakieś inne dobre
> i stabilne zasilacze 700-1000 które nie buczą kiedy jest prąd w
> gniazdku?
>
> Pozdrawiam,
> Paweł

Mnie gośc z APC powiedział ze buczy bo sie transformator rozeschł. (
wysechł ponad miare) tak sie dzieje kiedy urządzenie siega 500% okresu
gwarancji :)
Z drugiej strony, taki USp moze działac bez ograniczen, a w małych
UPSach ograniczenie czasu działania wymusza niewielka pojemność
akumulaltorów.

Pzodrawiam
ToMasz