Re: problem z kolorami

Autor: Sky_walker <marcin_wo_wroc_at_o2.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 15:31:59 MET DST

On 13 Lip, 14:58, "Feromon" <ferro...@op.pl> wrote:
> Przywrócić rejestr z wczoraj!
>
> Feromon
Bingo! :D
No, kopii rejestru nie miałem, ale przywrócenie systemu z wczoraj dało
identyczne rezultaty - wszystko jest w najlepszym porządku :D :D :D

A jak później sprawdziłem, to kolory nie były 'tak całkiem' z
mniejszej skali - np. gradienty niebieskiego były ok, ale przejścia z
niebieskiego do czerwonego, albo jakiekolwiek przejścia tonalne z
czerwonym były... wyglądały jak placek czerwonego i reszta np.
niebieskiego. No i kolory niektóre, np. turkusowe też były zmienione
~_~
Ale to już nie ważne - wszystko jest OK, wielkie dzięki Feromon!

ps. A teraz chwila milczenia nad moją głupotą, że sam na to nie
wpadłem...