Re: ostateczna wersja komputera?

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 11:35:31 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnf99on1.t4l.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < ins84
>
> RRRrrwa! Nie ma "bardziej optymalnego"! Optymalny się nie stopniuje!

A czy może być mniej nieoptymalny?

Nawiasem mówiąc ten zestaw WCALE nie jest optymalny.

Bo do Visty optymalne jest _maksimum_ RAMu. Przy 1 GB będzie się dusić.

Bo dla bezpieczeństwa komputera nieoptymalny jest zasilacz Mustang.

Nieoptymalne jest "Chłodzenie Procesora Arctic Cooling Alpine 7 dla Intel Socket
LGA 77 (535 PLN)"
ze względu na cenę jakąś chorą. Zwłaszcza, że core2duo się tak nie grzeje. A
jeśli to jest 35 zł to BOXowy
jest równie dobry. Albo coś takiego
http://www.allegro.pl/item212805591_arctic_cooling_freezer_7_pro_pwm_signal_gwar_fv_.html
(aukcja wybrana przypadkowo - nie moja i nie komentuję wiarygodności sprzedawcy)

Nieoptymalny jest dysk 160GB kiedy za niecałe 30 zł więcej mozna mieć 250GB.

Nieoptymalne są głośniki za 40 zł z których muzyka symfoniczna nie brzmi zbyt
optymalnie ;))))))))

Co do grafy to brałbym któryś z 7300GT

Pozdrawiam
Feromon