Re: Buczenie UPS APC 1000

Autor: - <straveu_at_gmail.com>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 22:04:38 MET DST

On 12 Lip, 21:32, "B.G" <b0ggac.usu...@wp.pl> wrote:

> Moj APC SMART 1000 tez delikatnie buczy.
> Buczenie jest na tyle slabe ze w dzien prawie w ogole nie slychac tego, a w
> nocy - chodz go slychac - nic a nic mi to nie dokucza... chodz to jest
> oczywiscie subiektywne odczucie.

Ja też mam SMART. Chyba przeniosę go do pokoju obok. Mam akurat jakąś
dziurę w ścianie. Tylko wtyczka nie przejdzie... Można kupić jakieś
kable ze składaną wtyczką?

> Stojacy obok SMART 700 jest natomiast prawie calkiem cichy - prawie bo
> slysze jego buczenie dopiero po zblizeniu ucha do obudowy - nawet w nocy
> normalnie go nie slychac.

> IMO - dopuszczalne. Pewnie zalezy od jakosci montazu transformatorow.

U mnie jest raz głośniej raz ciszej bo często zmienia się coś w sieci.

> pewnie wiekszosc APC SMART :)

No tak :) Kupiłem APC SMART ze wględu na dobrą opinię.

Pozdrawiam,
Paweł