Re: Jak dopasowac komp. do 8800GTX ?

Autor: Tomasz \ <rocku_at_no.spam>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 20:41:01 MET DST

Tomek napisał(a):
> hmm, wiec jednak P965? slyszalem nie za dobre opinie, poza tym czy
> chipset nforce nie bedzie lepszy?

IMHO, będzie. Obecnie mam płytę na i965, wcześniej miałem EVGA 650i
Ultra (która padła w wyniku wady fabrycznej). W gruncie rzeczy nie ma
między nimi większych różnic, największa moim zdaniem uwidacznia się gdy
zaczniemy zestaw podkręcać. Chipset nVidii ma możliwość niezależnego
taktowania pamięci i FSB, w związku z czym pamięci nas nie ograniczają.
Natomiast i965 oferuje klasyczny zestaw kilku dzielników FSB/DRAM, który
w dodatku przy pewnych kombinacjach skutkuje efektem strap.

Jakbym miał dziś wybierać, to pozostałbym przy EVGA 650i Ultra.

--
Pozdrawiam,
Tomasz "rocku" K.