Re: Jak dopasowac komp. do 8800GTX ?

Autor: emenems <emenems_at_pf.pl>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 20:20:08 MET DST

Tomek napisał(a):
> Sprzet ma byc przede wszystkim do gier, a podobno grafika sie
> najbardziej liczy
> (http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/Intel_Core/strona-12.html)
> Ale nie chce tez slabym procesorem zanizac poziomu :)

Procesor nie ma decydującego zdania w jakości grafiki, nawet na podanej
przez ciebie stronie wszystkie procki mają podobne wyniki. Sensowniej
jest oszczędzić na procesorze i wydać więcej na grafikę (tym bardziej że
ten komp ma być do gier).

> Co polecacie wybrac zamiast plyty na P35?
> Moze nvidia650i i procek nie 1333MHz?
> A moze cos z procesorow AMD (jaka plyta?)

Ja bym radził wrzucić E4300 i płytę z P965, do grania spokojnie
wystarczy. Dobrze też żebyś się określił finansowo.

> PS. Jaki zasilacz do tego zestawu - przede wszystkim dla 8800gtx

IMO co najmniej 500W, jeśli nie chcesz mieć problemów

> PS2. Moze 8800GTX to przesada? :) co w zamian?

jeśli masz ograniczony budżet zdecydowanie lepiej będzie wrzucić 8800 gts

--
Pozdrawiam,
  emenems