Re: Buczenie UPS APC 1000

Autor: SebOLO <mrsebolo_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 19:20:21 MET DST

Niedawno kupiłem ten zasilacz z nową baterią na Allegro i jedna rzecz
mi się nie podoba - nawet jak jest prąd to zasilacz cichutko ale
słyszalnie buczy. Takie buczenie na dłuższą metę nie jest za zdrowe.
Mam pytanie czy to normalne dla tego modelu i czy są jakieś inne dobre
i stabilne zasilacze 700-1000 które nie buczą kiedy jest prąd w
gniazdku?

Zdecydowana większość, nie "buczy"... Nawet jeśli podtrzymują nie powinny
"buczeć"...wtedy zwykle piszczą :)

--
Seb