dziwna? utrata danych

Autor: Paweł W. <pawelek_79_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 18:07:53 MET DST

Witam.

Jestem chyba po raz pierwszy na grupie. Z reguły google i archiwum były
wystarczającą pomocą. Teraz jednak mam problem z utratą danych z dysku
USB (HDD-USB). Nie wiem, co się stało. Być może utraciłem na zawsze
(trochę szkoda pewnych rzeczy, ale nic bezcennego), ale mam nadzieję, że
jest jakiś prosty sposób na odzyskanie tych danych.
Sprawa wygląda tak:
- zarchiwizowałem trochę śmieci na zewnętrznym dysku USB
- dzisiaj włączyłem dysk i po wejściu na dysk przez 'Mój komputer' -
Windows Prof. - ku mojemu przerażeniu pojawił się pusty dysk, bez
żadnych folderów. Zaraz więc sprawdziłem zajmowaną przestrzeń - wszystko
jak dawniej - zajęte ok.60GB
- zmieniłem atrybuty folderów na: pokazuj ukryte i systemowe - i nadal
pusto.
- Final Recovery pokazuje coś takiego:
http://img120.imageshack.us/my.php?image=finalrecoveryzz4.jpg
Czegoś takiego wcześniej nie było, ale przyznam się, że w międzyczasie
użyłem narzędzia diagnostycznego dostarczonego z dyskiem (Dysk firmy WD).
Użyłem też programu PhotoRescue PRO wersja demo, tylko, że nie
doczekałem do końca wyszukiwania (znalazł mi jakiś plik filmowy, który
był w trakcie zgrywania), bo szło to strasznie wolno i nie wiedziałem,
czy wersja demonstracyjna na koniec nie powie mi, że mogę zapisać pliki
po wykupieniu licencji (czy coś takiego). Poza tym nie mam nigdzie
miejsca na dyskach do przegrania tej ilości danych.

*Czego jeszcze mogę spróbować???*
Western Digital "My Book" 400GB.

Pozdrawiam
Paweł W.